Tervetuloa kirkkoon!

Pääjumalanpalvelukset pidetään sunnuntaisin klo 10.00 Simon kirkossa (Kirkkotarhantie 3, Simoniemi) tai Simon seurakuntakeskuksessa (Simontie 6, Simo).

Kirkkovuoden ajankohtien lisäksi pidetään runsaasti myös erityisjumalanpalveluksia kuten perhe-, veteraani-, koululais- ja lastenjumalanpalveluksia. Seurakuntalaiset voivat halutessaan osallistua palvelutehtäviin jumalanpalveluksessa.

Tietoja jumalanpalveluksista, hartauksista ja muista tapahtumista näet nettisivujemme etusivulta ja SIMOLAINEN tiedotteesta, joka jaetaan kaikiin talouksiin.

Jos haluat avustaa jumalanpalveluksessa (esim. tekstinluku, kolehdin kantaminen) tai  haluat olla mukana jumalanpalveluselämän suunnittelussa ota yhteyttä  kirkkoherraan Laura Kinnunen p.  0403580390 .