hiirenkorvalla

Aikuisille

HAUTAUSMAAN KAUSITYÖNTEKIJÄ

Simon seurakunta hakee Simoniemen hautausmaalle ja kiinteistöihin kausityöntekijää

ajalle 20.5. – 31.8.2024 tai sopimuksen mukaan.

Työtehtäviin kuuluu mm. hoitohautojen ja hautausmaa-alueen sekä seurakunnan viheralueiden hoito.

Mahdollisesti myös kiinteistönhoidon tehtäviä Simoniemen kiinteistöillä. Tehtäviin kuuluu myös nuorten

kesätyöntekijöiden ohjaus ja perehdytys.

Edellytämme 18 vuoden ikää. Ajokortti ja oma auto sekä kokemus puutarhatöistä ja niihin kuuluvista

koneista katsotaan eduksi. Arvostamme puutarha-alan koulutusta. Odotamme kausityöntekijältä positiivista

asennetta, täsmällisyyttä, kykyä suoriutua fyysisesti vaativasta ulkotyöstä sekä oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä.

Hautausmaalle töihin tulevan tulee huomioida, että hautausmaat ovat surutyötä tekeviä omaisia varten ja työntekijän

käytöksen tulee olla hautausmaalla kävijöitä kunnioittava.

Viikkotyöaika 38 tuntia 15 minuuttia. Työaika sijoittuu arkisin klo 7-15.30 välille. Palkka KirVESTES 301 mukaan 1.957,85 €.

Hakulomakkeita on saatavissa tästä linkistä, kirkkoherranvirastosta tai taloustoimistosta ma tai ke klo 9.00 - 12.00.

Hakulomake palautetaan taloustoimistoon, Simontie 6 tai sähköpostilla teija.onkalo@evl.fi.

Hakuaika päättyy 19.4.2024.

Tiedusteluihin vastaa: talouspäällikkö Teija Onkalo p. 040-351 1690 ma-to klo 9-15.

Tervetuloa seurakuntakerhoihin!

Kädet