nuoria ruohikolla

Nuorille

Iloinen tervehdys Sinulle!

Olet löytänyt Simon seurakunnan nuorisotyön sivut! Täältä sivuilta löydät tietoa tulevista

ja menneistäkin tapahtumista!

Nuorisotyön tehtävänä on auttaa ja vahvistaa nuorta kasvamaan uskossa ja ihmisenä. Seurakunnan nuorisotyö tarjoaa nuorelle kokemuksia onnistumisista ja hyväksytyksi tulemisesta omana itsenään. Nuorisotyön tavoitteena on lujitittaa nuoren seurakuntayhteyttä ja madaltaa kynnystä lähteä mukaan seurakunnan toimintaan. Nuorisotyön kautta lisätään myös nuorten luottamusta Jumalaan ja omaan itseensä niin, että nuoret saisivat positiivisia kokemuksia yhteisöllisyyden ja lähimmäisenrakkauden elämää kantavasta voimasta.

Toimintamuotoja ovat:

• Isois- ja kerhonohjaajakoulutus
  • Retket, tapahtumat, tilaisuudet

Nuorisotyö linkittyy kunnan, koulujen ja järjestöjen kanssa tiiviiseen yhteistyöhön.

Nuorisotyön pitää ja kuuluu olla nuorten näköistä toimintaa. Eli jos sinulla on joku toimintaidea, niin älä jää yksin idean kanssa! Kaikki ideat ja toiveet otetaan innolla ja mielenkiinnolla vastaan!

"Sanoista ja ideoista teoksi"

Virpi Rajaniemi, nuorisotyönohjaaja

virpi.rajaniemi@evl.fi